nazimaron9: March 2011

Saturday, March 12, 2011

Promosi terhebat DIGI Prepaid






Promosi terhebat!Dapatkan ganjaran percuma setiap kali anda isi semula dengan pelan-pelan DiGi Prepaid!



Gelombang kehancuran wilayah di Jepun

LONDON - Tsunami yang melanda pantai timur Jepun berlaku dua hari selepas beberapa saintis memberi amaran mengenai pergerakan bulan yang boleh menyebabkan bencana alam di Bumi, lapor sebuah akhbar semalam.
Pergerakan bulan itu yang digelar adi bulan, diramalkan berlaku pada 19 Mac ini apabila bulan berada paling rapat dengan Bumi sejak tahun 1992.
Ketika itu, jarak bulan dan Bumi sekitar 354,507 kilometer berbanding 384,403 kilometer pada hari-hari biasa.
Pada kedudukan tersebut, daya graviti bulan adalah sangat kuat dan dikhuatiri boleh mencetuskan bencana alam seperti gempa bumi, tsunami dan letusan gunung berapi. Ahli astronomi Amerika Syarikat (AS) Richard Nolle percaya pergerakan bulan itu mencetuskan bencana di Bumi.
"Fenomena itu memiliki kaitan sejarah dengan ribut kencang, air pasang besar dan gempa bumi," katanya dalam satu wawancara dengan stesen ABC minggu ini.
Fenomena itu pernah berlaku pada 1955, 1974, 1992 dan 2005. Bencana tsunami yang menyebabkan 200,000 orang di Indonesia terbunuh itu melanda dua minggu sebelum fenomena bulan berada dekat dengan Bumi pada Januari 2005.


Antara video yang merakamkan detik2 tsunami yang melanda di Jepun ..
Astafirullah al azim...sgt dasyhat ...memilukan..
Let's us pray for them ..may god bless them


video
Disini lah tsunami bermula ...

video

Tsunami menyebabkan kehancuran seluruh wilayah .


Earthquake in Japan (Tsunami)

Salam semua ..
Tsunami datang lagi ..tp kali ini di Jepun,
Jepun dilanda satu gempa bumi kuat bermagnitud 8.9 pada skala richter berlaku di Pantai Timur Honshu, Jepun. Dan seterusnya mencetuskan tsunami setinggi 10 meter (30 kaki) hingga menghanyutkan kereta dan bangunan di sepanjang pantai berkenaan. Bawah nie Video Tsunami di Jepun, Ya Allah teringat Tsunami di Indonesia dulu.







Ya Allah! Minta dijauhkan dari malapetaka sedemikian rupa. Amin.















Wednesday, March 9, 2011

Product NYSS




Ini la produk yg saye gunakan ,,
since laz year .. produk ni mmg bgos n berkesan wa ckp lu !
hehe ..so , saye nx cte sket sal produk ni

Aftr treatment 10 kali
mmg npk perubahan yg ketara kt my face ni ,
For my kulit, itz sensitive skin and dry skin ..
so kena wat detox treatment.

Produk yg saye gunekan ,
ada 5 ..

REFRESHING WASH II 821
An ultra-fresh foaming wash that gently lifts away
pore-clogging impurities and sebaceous oil, leaving skin soft and refreshed


AQUA INTENSIVE TONER 532
A refreshing toner that deeply tones, nourishes and softens skin.
It contains active revitalising constituents that work to hydrate, moisturize and restore skin's pH


SOOTHING CREAM 361
This allergy-free emulsion is specially formulated to calm uncomfortable skin
while replenishing its moisture level. Its natural properties help to provide fast relief
to senstive and delicate skin.



HYDRATING MOISTURIZER 442
This hydrating moisturizer effectively promotes moisture retention and skin cells turnover.
Its rich hydrating properties fight age-inducing free radicals and keep skin hydrated and non-greasy.It is deal for daily use and drier complexions.


TINTED DAY CREAM
A foundation-like sun block that acts as a physical barrier to harmful UVA and UVB rays.
Prevent sunburn, freckles and uneven coloration. Provides twenty-five times normal sun protection.




Wednesday, March 2, 2011

CHELSEA Beat MAN U ..




terbaekk la abg2 ku !
muaaahh...kembalikn smgt biru ..
keep the BLUES flag flying high

Ok..nx cte kejdian mlm hot blue n red ni..
tym tu ak ngah busy myiapkan assgment,
around kuy 11pm cm gitu, then dpt call dr my senior
misterious oren a.k.a (adek) ..k.najla la..
ajak tgk abg2 ktorang maen pg nti,

Ak pun ciap2 g uma adek , siap bwk lappy lg .. tuk siapkn assgmnt,
hehe...tp hampeh ! mcm setahun xjmpe adek..
ktrg sembang baekk punyerrr...ade je cte nx cte ..
huahuahua...tepat jam ..
3.35 am ..ktorang pun gerak g kdai mamak ..
hanya kami berdua GURLZ di situ,,hakhak
tgk jgak la...minat punye pasai ..

tym Manyoor score, berdebar2 ati ak ni ,
takot kalah ..pastu nti sure kena kutuk ngan memba2 ,
Tapi , yeeeeeeehaaaaaa

CHELSEA menang sudaaa....
ciaaannn manyOoorr...

david luiz is man of the match