nazimaron9: Tentang dia (anak datuk MK)!! untunglahh kan ..

Thursday, August 18, 2011

Tentang dia (anak datuk MK)!! untunglahh kan ..


This is my lovely person ever !
hehe , thnx god i hve her ..
she's the VVIP in my lyfe .

why ??

Becoz of her ..my english is improved .
Becoz of her ..my confindence level is improved
Becoz of her ..i'll be good gurlz
lot of becoz larhhh ..haha
She teach me everything about lyfe ..

Nobody knows about her lyfe ! her feeling !
ok ..kte tuka language BM lak ek ..
becoz I'M MALAY ! Proud to be MALAY !
hehehe ..


Sepanjang 5 tahun kenal ..3 tahun bru btoi2 kenal ..
dialah insan+wanita yang paling tabah dalam hidupnya
yang saya pernah jumpa !!
(tak boleh nx lbey2 cte sal ketabahan die ni ..haha)
Really proud of her ! seriously ...

Dia sanggup hadapi apa2 kemungkinan selagi dia di landasan yang benar ..
haha, tpi wa nx kutuk sket kt sini ..huahua ..
kadang2 dia ni klakar weyhh ..adoyai ...
kadang2 lurus bendul .hahaha ..tp die mmpunyai
gelak ketawa paling hebat abad ini .
kuang!kuang!kuang!

Dia adalah seorang guru di sebuah
sekolah yang ter'femes' tahap ke'busy'an nyer .
hehe . rmi cgu xmo sek kt sini .sbb berhantu kan mak limah ..haha
nama sekolah tu sgt hebat di persada marcapada n golongan2 hantu .
RPS (Royal Princess School) / (Ratu Pemungut Sampah)
hehe ..tulah gelaran dulu kala n shgga kini .


Ok.berbalik pada tajuk entry ni .
Saya anggap dia seperti kakak saya + mama saya + BFF saya ..
Tanpa dia ..saya tak mungkin dapat berfikir dgn lebih matang
dan berhati mulia seperti skrg ..hehe
Saya sayangkan dia !

Hey2 .One day ! I will be like you dear !
I'll be grad like u taw !
wahhh..xsabar lak ak nx abes study ..wlpun bru masok stdy .
hahaha ..untungllahh kan sape yang dah graduate tuhh.
Insyallah, kalau panjang umur ..saye akan jage die hingga akhir hayat .
saya akan balas segala jasa2 die terhadap saye lahhh kan .

Untuk manusia yang suka suki je menabur fitnah kt die ,
saya harap sgt ..batalkan lahhh niat murni korang tuh ,
kesiian kat die ni ha..hehe, tp kalo nx ckp jgk tak pe ..go on babe !
sebab die tak kesah pownn nyahh ..cume dia ade sedikit lahh perasaan sdey ..

Ok.lahh saya akhiri entry saye dengan ummul kitab .amin.