nazimaron9: Labuh Tirai 2012

Monday, December 31, 2012

Labuh Tirai 2012

Berakhirlah sudah tahun gemilang 2012 !
Banyak suka dan duka tercalit dalam memori hidupku..
perghhh..ayat nak gempak je kan, cam bdak sastera lak .hikhik

Kisah aku dan dia
Kisah aku dan hoki
Kisah aku dan sahabat2ku
Kisah aku dan keluargaku

#KisahAkuDanHoki
akhirnya pasukan hoki lelaki berjaya menamatkan kemarau pingat emas diorg tahun ni
mereka berjaya merangkul pingat Emas (Men Varsity USM Open)
dan juga anugerah most outstanding player ( Badul )

Untuk team gegurlz, hanya sekadar di tempat ke3 . huahua
Tapi memang bersaing hebat dengan pasukan UPM ! di peringkat semiFinal
Hanya tewas di 'penalty stroke' 1-0 . huh (datz me lahh xberjaya jaringkan gol !)
Bukan rezeki lorhh..hukhuk ! cuba lagi tahun depan 2013 :D

#KisahAkuDanDia
ehem..ehem..cerita dia akan ku simpan sehinggalah ak benar2 menjadi miliknya.
semua ini kerja Allah s.w.t . Dengan berkat dan usaha akan ku janjikan cerita si dia suatu hari nanti .

#KisahAkuDanSahabat2ku
Untuk roomates aku sisEliey dan Syuhada (chaOng)
yg pasti kite tetap kawan sampai bile !
Untuk galacticos (10 orang perempuan) :: mereka memang the best !
sentiasa supportive n sumtimes mungkin ade yg kurang senang dgn perangaiku !
kadang2 xsemua org suka dgn ape yg kte buat ! Hanya maaf yg dipinta .
Xmudah nak senangkan hati semua orang, mungkin ade jgk yg terguris .. hehe

#KisahAkuDanKeluargaku
Yg pasti tahun ni aku agak jarang pulang ke Ipoh .
Akibat terlalu busy dgn study n hoki .
Mmg totally different mase aku mula2 masuk UPSI dlu . huhu
Banyak perkara yang aku pendamkan :(

Kesimpulannya :
Hidup ini sentiasa penuh dgn suka dan duka . Yg penting kte tawakkal keranaNya
berusaha keranaNya dan redha dengan segala ketentuanNya . Be a positive thinker ever !