nazimaron9: 2013

Friday, December 20, 2013

no title . hurmm

Tonight, i got sms from da person that i miss so much..
how bad that sms...
im speechless....

someone stalk my twitter..
n bcoz all my tweet last nite...

they become angry to me..
relax lah..yg nx marah sgt kenape..
kan ijan da bgtau ..
ijan dun want disturb ur happiness...

Xfaham kewww???

Twitter ijan...hak ijan lahh !
Tweet2 ijan semua keluar dari isi hati ijan !
Ijan tweet every sec..every min..or every hour

Ijan tweet semuanya bila ijan gembira..sedih..suka..giler..xbetol ke
xsiuman ke..semua ijan tweet...

Yes ! I was mention her nama last night !
But remember one things..ape yg ijan tao antara korg ..
ijan xcite kat sape...ijan simpan ok !
ijan xbkak aib org . tlg la fhm..

itu twitter ijan..jgn la mara twitter ijan..
siaann die oke ! ijan terkejut sgt bila dpt sms tu ...

ijan baru blik dr klia..xsempat jumpa opah.ibu.abah..
otw rushing back to tm..ijan dpt sms tu..
sedih sgt..nape ckp cmtu..

IM NOT CHILDISH ANYMORE
please..ijan da besar kayh !

Thursday, December 19, 2013

Andai itu takdirNya

hey, just wake up from bad dreams...
waktu ak karyakan nukilan ku ini..jam tepat 4.27am...
Ya Allah, tersentap ak dari tidurku...
Rupanya..hatiku merindui seseorang...
seorang yang aku kagumi suatu ketika dahulu..
seorang yg membakar semangatku
seorang yang tabah pernah ak kenali...

Namun, dengan kuasaMu Ya Allah...
Engkau tarik nikmat itu sekelip mata..
Insan itu terus memadam namaku dalam kamus hidupnya..
Ak kurang pasti samada dia hanyut dibuai keseronokan dunia atau sebaliknya
Wa'huallam...

Tidak pernah terlintas di fikiran ku..
kau akan berpisah hidup... dahulu aku selalu menyakinkan
suatu hari nanti ak akan balas segala jasa dan pengorbanan kau pada ku..
Setiap kali ak suarakan pendapat ku 5-6 bulan yg lalu..
kau tepis semua impian ku..kau perlekehkan segala hasratku..

Rupanya, baru ak sedari kini...punca mengapa kau menidakkan semua yg ak nyatakan
rupanya..kau pergi membawa keseronokan duniawi..

Astagfirullah.....
Waktu ak di sarawak ..tuhan tunjukkan lagi satu pengkhianatan seorang rakan
tanpa ade org yg hasut..tp gerak hati ku yg mahu ak bongkarkan rahsia itu...
Begitu lama ak memendam perasaan..sehingga lah terjaganya diriku dari lena
ak luahan isi hatiku ttg mu di blog peribadi ku.

Aku mohon pada sahabatku itu,
Kau jagalah insan itu sebaiknya...
Andai itu yang mampu membahagiakan hatinya

Alhamdulillah..ak kuat dgn dugaan ini.
Aku redha
Andai itu takdirNya

Wednesday, December 11, 2013

UPSI JUARA BERGANDA PESTA HOKI PENANG 2013


Penutup tirai 2013 yang amat bermakna buat pasukan hoki UPSI
apabila kedua-dua pasukan lelaki dan wanita 
berjaya merangkul kejuraan di


Alhamdulillah dengan rezeki yang diberikanNya.

Untuk pesta kali ni..2 org kuat team tidak bersama ..
kerana kesibukan kerja . iaitu mamaNel n mamaYaz
Agak kurang bersemangat lah buat diri deng ni kerana ketiadaan mereka berdua

 tp nasib menyebelahi diriku
dikurniakan Anugerah Penjaring Gol Terbanyak..
Syukur ! Alhamdulillah ..



Team B (perempuan) juga meningkat naik ! Jalan yg diorg lalui agak sukar
Namun dgn semangat dan azam yg tinggi..
diorg mara ke final, bertemu team A..tahniah team B !!

MENS Categories
Champions IPT : UPSI
Runner-UP : UPNM

WOMENS Categories
Champions IPT : UPSI Platinum
Runner-UP : UPSI Titanium


UPSI Lelaki berjaya pertahankan kejuaraan . Tahniah !
UPSI Perempuan melakar sejarah buat ulung kalinya menjuarai Pesta Hoki ini.

UPSI bolot habis tahun ni. hahaha
Walaupun dengan ketiadaan saingan terkuat pesta hoki ini UPM..
Ini lah dikatakan rezeki buat kami.

Anugerah Pemain Terbaik IPT 
Noor Akmaniah ( UPSI ) - women
Afzal Sulaiman ( UPSI ) - men

Anugerah Penjaring Gol Terbanyak
Noramizan ( UPSI ) - women
Nur Badruzzaman ( UPSI ) - men

Anugerah Penjaga Gol Terbaik
Azri Afifi ( UPSI ) - men
Kak Bob ( USM ) - women




We Are One Family ! Trust Us..
We already prove our team can bring medal for UPSI
 




Tuesday, November 26, 2013

Bagaimana Islam diMurtadkan . Masha'allah !

Hari ni terbaca sebuah cerita ..terdetik lak nx post kt blog ni .
Cerita ni ak pernah dgr dlu ..lama da..utk murtadkan org melayu.
Target mereka adalah --> Mana2 melayu yg miskin dan terdesak dalam hidup ...

Ini pengakuan dari insan yg dimurtadkan dan menjalankan dakwah
agama kristian kepada pemuda2 melayu malaysia..

Nama saya Salleh Bin Omar, nama Kristian Joseph. 
Saya di lahirkan di Kedah pada 5/5/1940, 
bapa saya seorang India Muslim dan mak saya orang Banting, Selangor. 
Bapa saya telah pulang ke India dan
 emak saya berada di Kedah,Pondok Kg Pisang.

 Pada 1970 saya telah pergi ke Johor Bahru untuk mencari kerja 
bersama-sama kawan-kawan tetapi gagal. 
Saya terpaksa tidur di stesen keretapi.
 Saya telah bertemu dengan seorang paderi bernama Father Chong. 
Kami diberi layanan istimewa, tempat tinggal, 
makan dan minum dan tinggal selama 2 tahun.
 Kami diajar sembahyang dalam bahasa Inggeris. 

Pada satu hari iaitu dalam tahun 1974,
 saya telah bertemu dengan seorang paderi besar
 di Malaysia, dari Kuala Lumpur bernama Kamaruddin Hj Ahmad. 
Beliau telah membawa saya tinggal di seksyen 14,Jalan Gasing, Petaling Jaya. 
Kami belajar selok belok agama Kristian di Gereja Jalan Gasing 
dan dibina khas untuk orang Melayu beragama Islam (ada hingga sekarang) . 

Setelah satu tahun saya tinggal disana, saya telah dihantar ke 
Indonesia selama 6 bulan, belajar cara-cara untuk sembahyang orang mati, 
talkinkan orang dan macam-macam lagi dalam Bahasa Malaysia.
Saya belajar sekali dengan Ibu Tien Suharto yang menjadi 
Pemimpin Agong Wanita Kristian seluruh Asia dan 
Bendahari Agong wanita Kristian seluruh Indonesia. 

Saya pulang ke Malaysia, kemudian dilantik sebagai pendakwah
 dari Perlis hingga ke Johor Bahru.
Oleh kerana saya aktif di gereja, saya dihantar pula ke 
Filipina selama 1bulan, belajar selok belok Kristian 
dalam bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia 
kerana terdapat orang Malaysia, Singapura dan orang Filipina. 

Kemudian saya balik ke Malaysia sebagai pendakwah dibayar $60.00 sehari, 
kenderaan percuma, seramai 6 orang. 
Selepas itu dihantar ke Singapura selama 1 bulan
 di Port Carzy bersama En Aziz orang Telok Intan. Beliau adalah
 Setiausha Agong Persatuan Melayu Kristian Singapura. 
Beliau juga adalah bekas Tentera Udara Di Raja
 dan berhenti memegang jawatan setiausha agong Kristian Singapore. 
Apabila dilantik ke gereja 
saya masih lagi ketua dakwah bersama 6 orang kawan. 
Saya dihantar ke Baptish Church di Ipoh, dibekalkan duit $1 ,400.00, 
bersama 2 orang kawan dan sebuah kereta
 untuk mengkristiankan pelajar-pelajar dan pemuda-pemuda Negeri Perak. 

Pada bulan Januari saya berasa tak tenteram dan 
telah bertemu dengan Tuan Ibrahim,
 Kadi daerah Ipoh dan membawa saya bertemu Mufti Negeri Perak
 dan En Azlan, Pengarah Jabatan Agama dan
 saya terus bertaubat.
Jumlah Kristian seramai 3,000 orang telah dikristiankan,
terutama penduduk Negeri Perak dan Johor Bahru, 
Manjoi dan Rapat Setia (Perak). 

Ciri-ciri pendakwah kristian
 Lelaki - Berseluar hitam, berbaju putih, bertali leher Hitam,
 bawa beg James Bond (elaun satu hari $60.00). 

Perempuan - Berbaju putih skirt hitam dan reben hitam. 


 Cara-cara berdakwah: 
Di Kuala Lumpur - Daya Bumi, Kota Raya dan Sg Wang Plaza.
Mereka akan menemubual, tanya asal terutama pencari kerja. 
Pendakwah akan belanja makan apa saja, mempelawa tempat tinggal 
(asrama 120 katil, makan disediakan) didakwah dengan kaset, 
cara perlahan-lahan diajak sembahyang dengan diberi satu cross 
selepas dibawa sembahyang akan diberi sejenis air hitam (holy water). 
Setelah diberi minum-1 minggu lidah menjadi hitam, tidak boleh mengucap
 dan mendengar azan macam menutup telinga hal dakwah Islam tidak mahu.
 Air itu khusus untuk orang Islam sahaja. 

Sumber kewangan gereja 
$12.6 juta, sumber dari Sabah, Serawak,Filipina dan Singapura.
 Motorola adalah penyokong dakwah Kristian ini 
(terletak di Petaling Jaya, Pulau Pinang dan Senawang). 
Senawang terlibat seramai 200 orang, ketua di Senawang, Haji Hanapi Saat dan Hj Ismail
 Orang Sungai Petani Kedah. Haji Hanapi bekas guru - akibat desakan hidup terpengaruh dengan Kristian.

Kawasan kronik dilanda murtad 
 Sekolah yang paling teruk dilanda Kristian ialah Victoria Institution
Pengetuanya En Ismail Rahim. 20 orang telah Kristian-susah untuk diberi nasihat kerana kebanyakannya anak menteri dan datuk-datuk. 

Di Ipoh Sekolah Tengku Abd Rahman (STAR)
2 orang Sekolah teknik seorang pelajar perempuan (bersalib) telah bertaubat,
 bila saya tanya, katanya untuk main-main saja,
 akhirnya dia bertaubat. 
Banting Kamariah bt Sidek - lepasan sekolah ditarik oleh seorang guru Cina 
(pendakwah Cina dibayar $165.00 sehari) 
En Salleh Omar yang menawarkan cek sebanyak $10 juta 
kepada Yusof Noor untuk mengadakan persidangan Kristian sedunia 
(sebagaimana tersebar di akhbar) 1982. 
Salasiah bt Sidek- Sekolah Tengku Khursiah, Seremban balik ke Nibong Tebal, 
accident motor, didalam tudungnya ada salib. 

Punca terjebak dgn kristian
1. Desakan hidup 2. Kurang agama 
Beliau telah dapat menarik semula 300-400 orang kepada Kristian.
 Beliau sekarang bekerja dengan Badan Kebajikan Islam Perak. 
Beliau mendedahkan juga matlamat 1990 untuk menawan satu Malaysia/Brunei kepada Kristian.
 Padri Besar di Malaysia ialah Kamaruddin Hj Ahmad. Pairin Ketingan
 adalah penaungnya dan saya sebagai timbalan padri itu. 
Beliau telah dihantar ke Melaka (masjid paling ! banyak). 
Beliau pergi setiap masjid bertanya imam dan bilal untuk membuat kajian 
mengapa umat Islam malas ke masjid Selepas mesyuarat 3 hari saya hantar 6 orang pendakwah,
 tidak sampai sebulan 400 orang telah masuk Kristian di Melaka. 

Target Kristian
Target Kristian: Pemuda yang tidak faham agama, ada yang tidak tahu Fatihah 
dan dengan rock-pameran di kapal-kapal.

Cara masuk Kristian
 Cara untuk masuk Kristian, mereka perlu gambar 2 keping dan duit setem $7.00
 pergi ke mahkamah di Selangor, Kedah, Kuala Lumpur angkat sumpah. 
Nama dalam kad pengenalan tidak ditukar (sukar nak dikesan) 
Beliau beri penerangan kepada
 1. Polis Bukit Aman 2. Pusat Islam (untuk menyedarkan umat Islam) 
Bila dibaca kitab tidak akan terpengaruh dengan Kristian ini. 
Seorang bekas padri Abd Rahman Yaakob (Pengarah Anti Dadah,Batu Gajah)
 pernah menjadi paderi selama 23 tahun. 
En Abd Rahman adalah berdakwah di dalam bahasa Inggeris. 
Beliau sebagai padri dikenakan 4 syarat: 1. Tidak boleh hisap rokok 2. Tidak boleh minum arak 
3. Tidak boleh makan benda-benda berdarah 4. Tidak boleh kahwin. 

Holy water dibawa dari Indonesia (Ketua padri Indonesia) bapak Bruto
 yang menyediakan air ini. Percetakan buku-buku Kristian di Cheras telah disiasat dan 
mereka ada lesen. 

Ketua padri Kamaruddin Hj Ahmad 
dalam pada berdakwah 
Kristian sebanyak 3 negeri tak boleh dimasuk Kristian iaitu, 
Kelantan, Kedah dan Terengganu,
 mereka pernah dipukul hingga patah tangan. 

PENGUMUMAN - HARAP DISAMPAIKAN KPD ORANG ISLAM KITA "Sebarkanlah walau satu ayat pun" (Sabda Rasulullah SAW) "Nescaya Allah Memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu.Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar." (Surah Al- Ahzab:71)


HeartzDeepDeep story




Hello bloggers
For da first time i want to write about him . 

The Special One captured my heart

He's so humble person...
I've glad to have him in my life . He did well to fight for what he want .

Muhammad Asraf Bin Idris . Penang . 24yr
Asraf sangat2 penyabar dgn sikap yg lemah lembut ! ~pondan keww~ eh xlah!
Susah jgk nak jatuh cinta kat mamat ni mase tuhh..
for me, all people r close to me r not more than a friends..
we r hang out together .. but we r not couple at that time.
I just listen to his problems n bff like others.then 1day after
 a long time he become a single man.. haha

He start give me a hint , that he want to tackle me larhh..
haha..i just act like usual..just like a friend like bfore..
then, i just let it n we didnt declare as others couple did..
We became so close2 friends ever,
 first call for him , i wanted to use him as 'tayunk'
n he call me 'chinta'


After 1 years we close together, dugaan pun muncul tiba...
tiada ku duga dan tiada ku sangka...
sahabat ku sendiri..rakan kelasku..tikam belakang...
they in love each others...

In this case, im not put the blame 100% on asraf ,
things happened bcoz of me too..
i've never give my commitment to be his lover .
i've never give him my attentions..
but of course my heart r really2 hurt .


Asraf fight till he get me back . Almost 1month im ignore him
Everyday he text me without me reply..n he still keep text me again n again
I saw his effort ! Asraf really regret with what he did.
Dia bersungguh2 utk dapatkan balik chinta nya...yg sesat kat mne ntah .haha

Syukur. Alhamdulillah.
To have a man r really fall in love to me. 

12/4/2013 . The day im accept him back in my life.
After that day, everynite he make a call n recite Ayat Kursi to me bfore sleep.
Till now, asraf never failed to do that...he says, its my routine everynite.
Syukur Ya Allah dengan silaturrahim yang terjalin ini.

Dlm setiap doaku, mengharapkan jodohku adalah dengan insan yang hebat ini.
Jika aku memang tercipta untukmu, ku kan memilikmu.
Jodoh pasti bertemu .Amin

Insyallah dengan izinNya,







Saturday, November 23, 2013

SIPMA 2013 #MasumHockeyTeam


Salam..hai bloggers,entri kali ni...still about my lovely hockey 


last week i was represented MASUM Hockey team ..
such a great moments in my life .

I meet my new teamates , actlly most of us already know each other
but no so close...most of them are from setia cougar club , haha
my new hockey club actlly ..but not formal yet .

I really like this team . we r tough together till last day of this tournament .
Even, we r in 2nd place ..but its still awesome ..


First game was terrible but still give a fight ..
we r lost in position ...we play in wrong position .
so next game, all of us get usual position ,
n our performance improve game by game..

first time ever in my hockey life , i've done best scoring ever. ahahaha
reverse hit top net . datz da only goal i've score in this tournament. haha

Miss them ! rindu nx workout same2 tiap2 ptg ..
rindu nak jalan2 kat mall, hahahaha ..

Thanx to all players in this MASUM team 2013 .
Hope we can meet soon n play again together in one team . Insyallah .


p/s : mungkin sebab xpakai jersi no9..ak xdpt score byk ini kali . hahaha

Thursday, October 31, 2013

~meetingPS~

hey u'ollss, arini saya xattend kelas #FYP
sebab kena attend meeting sukan pelajar bersama dengan pengarah dan pengawai pusat sukan,
so, hasil dr meeting td, post mortem ttg kem masum yg lepas .
next event adalah yg paling penting dan utama !
SUKIPT
MASUM Fasa 1/2014

After break sem ni, semua atlet diwajibkan utk menjalani
latihan strength and conditioning yg akan di handle kan oleh abg napi .

SUKIPT akan berlangsung pada 4-16 Februari ..
perghh..esoknyew plak 17 Februari bermula lah
Latihan Mengajar saya...huaaa...wa jadi ckgu maaa....
*i choose my ex-school RPS . yeehaaaa

Saya berharap sgt kawan2 saya ..teamates saya
dapat bagi kerjasama untuk turun training ..
Xbanyak n xsusah mane pown yg pusat sukan minta ...
Just play n do ur best...

Itu jer...yg msok UPSI atas pertolongan insan lain,
harap sgt ade kesedaran..org minta tlg main hoki jeww..
itu je cara nx balas jasa..ikhlaskan hati .
Insyallah segala urusan dipermudahkanNya....

Monday, October 28, 2013

Indoor Hockey Open UPSI

Hey..itz about hockey again..

Indoor kali ni, ak xdpt perform dgn baik
semua gara2 demam..hurmm..
actually, seminggu bfore demam, just sakit tekak jer..
xsangka lak kena demam on tournament day start . huh !

Inilah dikatakan bukan rezeki saya tahun ni
untuk play indoor hockey with my real performance
saya redha dengan ketentuanNya..

Apa yang menyedihkan..apabila, ade setengah pihak
salahkan saya sebab terlalu layankan sgt sakit saya..
Kemonn,,korg letak diri korg kt tempat ak..

Bila demam..performance totally DOWN !
kalau korg kat tempat ak..
Aku yakin korg akan salahkan coach sebab tak faham korg..paksa korg main
walaupun korg demam..seriously !

Ak betul2 berusaha utk main..tp korg xrase ape ak rasa masa main..
kepala ak berat..ak hilang fokus..cuba nx kembalikan fokus..
tapi body over mind..badan ak betul2 xmampu..

tp ak gagahi jgak ! semangat nak main ak tinggi !
tapi ak terus disalahkan..relax r..mulut korg mmg cam longkang..
so watpe ak nak amik kesah kan..tp sedih korg wat cmtu..

ak bkn mintak utk kalah...
ak bukan mintak utk demam..

Alhamdulillah dapat jugak tempat ke3
tumpng gembira dgn kejayaan team laki, berjaya jadi CHAMPION !

Sekurang-kurangnya kita kena sedar bkn selamanya kita diatas..
Tahun lepas kita JOHAN, tahun ni kita jatuh
Tahun lepas lelaki xdpt ape2, tahun ni mereka JOHAN.

Ak bersyukur dgn rezeki yg diberi .



Tahniah Badol, pemain terbaik kejohanan


Tuesday, October 22, 2013

Our Dad. Our Hero . CONGRATZ !






This is my father .
Tuan Helmi gelaran diberi .hehehe

Alhamdulillah, my dad berjaya dikurniakan pingat oleh Yang Dipertuan Agong
pada 22 Oktober yg lalu ..

Pingat Kesatria Pasukan Polis




Tahniah Abah !
Maaf sebab xdpt hadir, lgpun 2 org je boleh msuk..
sorry quite busy in UPSI.



Mydad r really hardworking person ever..
always outstation dari ak kecik smpai la niii..

Abah seorang yg terlalu jujur dan amanah dalam jalankan pekerjaannya..
Prouf of u my dear Abah !

Moga abah terus sihat selalu dan dikurniakan rezeki yang berpanjangan dariNya.
Amin . 

credit photo : dear hanis my younger sis...

Monday, September 30, 2013

Mamayaz Graduation Day







This story about my most important person in my life..
I hope i can be like her..this is my idol ever !
Mamayaz ..

Actually she is one of my lecturer in UPSI..
actually not she only ..itz about them..
Mamanel n Mamayaz !




They teach me a lot ! love them much..
InsyaAllah, jika diizinkanNya, i will follow their achievement.

So, after back from kelantan, on Monday
all hockey players still on leave n we hve permission letter not attend class on datz day
so apalagi, this is my oppurtunity to attend big day of mamayaz graduation days
I wont miss it !




Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar.
Congratz MAMAYAZ !



Sunday, September 29, 2013

UPSI Juara Indoor Hockey MASUM 2013



Syukur ke hadrat Illahi
UPSI berjaya rangkul pingat emas dan bawa pulang
2 buah piala MASUM...cayalahhhh

Nasib sering tidak menyelebahi diriku,
game first against Uitm, gigi ku dipukul kayu hoki..
adoiii...bleeding dr pg smpai malam..
sakit yg teramat, alhamdulillah...sakit ni berbaloi
dengan kejayaan pasukan..

Tempat : UMK, Kota Bharu Kelantan
Tarikh : 25 - 29 Disember


Kategori Lelaki
Johan : UPSI
N.Johan : UM
Tempat ke3 : UiTM




Kategori Wanita :
Johan : UPSI
N.Johan : UPM
Tempat ke3 : USM

Saturday, February 2, 2013

Wedding's story #Yati



02.02.2013
Wedding sahabat lama ku !
one of my hockey teamates #rps #perak
selamat diijabkabul pada 30 Januari 2013
wahh..congratz yati !!

jauh jgk perjalanan nx ke rumah yati ni ,
naseb ade warida rawi dok area situ,
so dtg awal sehari ..stay 1 nite uma retisss tuh ! kihkih
thnx #WR !

Wednesday, January 9, 2013

23rd Birthday Celebration

Photobucket


my 23rd birthday celebration was the best ever for my whole entire life !
diz is UNEXCPECTED !

huh .btw thanks a lot to both mommas . mamanel n mamayaz
both of u r great ! love them much .

01.01.2013 : new year : 1st day of year2013
actlly for the whole day they prank me !
and the climax was in TGI's Friday restaurants..

my birthday 03.01
mereka sambut birthday saye awal 2 hari , hukhuk .
maybe they can't make it on the actual day .
*heart touching ! haha

after finished our dinner , lame sket waiter hantar kek coklat *melt
perghh, mase tu xsyak pun akan terjadi sesuatu , ingatkan dessert ke ape
rupenyer ....jeng..jeng...

mase kejadian 'prank' mmg rase malu yg teramat !
tibe2 staff2 TGI's ramai2 datang kat meja kitorang ..
then suruh test botol sos tu, (konon mcm mic lahh)

mane tak nyew..kena diri atas kerusi , then they asked me to sing my fav song ! huh
mmg rase nak nanges ! after that diorg suruh ak pggil manager diorg ..
jerit dari kerusi ak diri tu , tell him today is my birthday ! wahhh..
ramai org lakk tuh ! aaduyaiii,,terima jela keadaan tu dengan redha n pasrah .



VIDEO 'PRANK'



all da prank moment telah dirakamkan mamayaz . thnx for recording .
kenangan yg xmgkin dilupakan .!

Birthday present from them .
is my favourite Hoodies .
Zip Hoodies Cropped Levis (blue) .

01.01.2013
dalam perjalanan balik ke TM , kena lg ngan diorg 2 nih !
huh . kali ni mmg sdey sgt ! i thought i was lost my birthday present ever .
singgah rnr rawang utk solat , then myHoodies hilang !
jenuh cari kat surau tu ..tak jmpe2!

from Rawang-TM , they cheat on me, actlly they keep my hoodies !
huh ..sepanjang perjalanan balik tu , mmg sedih sgt2 !
yela ..hadiah xsampai bpe minit dapat , leh hilang cm gitu jeww..
da sampai rumah , bru lah mamanel give it back myHoodies ,
xtaolah mcm mne diorg leh amik hoodies tuh .
sampai sekarang menjadi tanda tanya ?? hahaha

Kesimpulannya : 01.01.2013 adalah hari PRANK IJAN . puii..hahaha
but im really love it ! sumpah terharu dgn semua ni
xpernah2 org wat mcm gini kat aku .hahaha
thnx for birthday celebration.

to my dear asraf .. no need to sad or what ,
we r still study , no need to celebrate or giving me a present or what
enough for always give ur attention, care n loving me , thats all !
 i never wish to get all this, if i get it, its a bonus !

may all my wishes come true :D

gambar after paper biomechanics n im wearing my birthday present ! hehe

sejuk gilerr dewan sitc ! ade galacticos mengigil kesejukan sampai susah nak jawab exam .
beku abis tgn die .huahua...dasat gillerr !