nazimaron9: Indoor Hockey Open UPSI

Monday, October 28, 2013

Indoor Hockey Open UPSI

Hey..itz about hockey again..

Indoor kali ni, ak xdpt perform dgn baik
semua gara2 demam..hurmm..
actually, seminggu bfore demam, just sakit tekak jer..
xsangka lak kena demam on tournament day start . huh !

Inilah dikatakan bukan rezeki saya tahun ni
untuk play indoor hockey with my real performance
saya redha dengan ketentuanNya..

Apa yang menyedihkan..apabila, ade setengah pihak
salahkan saya sebab terlalu layankan sgt sakit saya..
Kemonn,,korg letak diri korg kt tempat ak..

Bila demam..performance totally DOWN !
kalau korg kat tempat ak..
Aku yakin korg akan salahkan coach sebab tak faham korg..paksa korg main
walaupun korg demam..seriously !

Ak betul2 berusaha utk main..tp korg xrase ape ak rasa masa main..
kepala ak berat..ak hilang fokus..cuba nx kembalikan fokus..
tapi body over mind..badan ak betul2 xmampu..

tp ak gagahi jgak ! semangat nak main ak tinggi !
tapi ak terus disalahkan..relax r..mulut korg mmg cam longkang..
so watpe ak nak amik kesah kan..tp sedih korg wat cmtu..

ak bkn mintak utk kalah...
ak bukan mintak utk demam..

Alhamdulillah dapat jugak tempat ke3
tumpng gembira dgn kejayaan team laki, berjaya jadi CHAMPION !

Sekurang-kurangnya kita kena sedar bkn selamanya kita diatas..
Tahun lepas kita JOHAN, tahun ni kita jatuh
Tahun lepas lelaki xdpt ape2, tahun ni mereka JOHAN.

Ak bersyukur dgn rezeki yg diberi .



Tahniah Badol, pemain terbaik kejohanan