nazimaron9: ~meetingPS~

Thursday, October 31, 2013

~meetingPS~

hey u'ollss, arini saya xattend kelas #FYP
sebab kena attend meeting sukan pelajar bersama dengan pengarah dan pengawai pusat sukan,
so, hasil dr meeting td, post mortem ttg kem masum yg lepas .
next event adalah yg paling penting dan utama !
SUKIPT
MASUM Fasa 1/2014

After break sem ni, semua atlet diwajibkan utk menjalani
latihan strength and conditioning yg akan di handle kan oleh abg napi .

SUKIPT akan berlangsung pada 4-16 Februari ..
perghh..esoknyew plak 17 Februari bermula lah
Latihan Mengajar saya...huaaa...wa jadi ckgu maaa....
*i choose my ex-school RPS . yeehaaaa

Saya berharap sgt kawan2 saya ..teamates saya
dapat bagi kerjasama untuk turun training ..
Xbanyak n xsusah mane pown yg pusat sukan minta ...
Just play n do ur best...

Itu jer...yg msok UPSI atas pertolongan insan lain,
harap sgt ade kesedaran..org minta tlg main hoki jeww..
itu je cara nx balas jasa..ikhlaskan hati .
Insyallah segala urusan dipermudahkanNya....