nazimaron9: totally 👇

Sunday, December 14, 2014

totally 👇

Tlg bangkitkn semula semangatku
Makin lama ak cuba melupakan
Makin kau datang dgn fitnah

Aku keliru jumpa manusia mcm kau
Smpai skrg sikit pun xrasa bersalah
Namun kau terus menyalahi aku..

Aku bodoh sebab terlalu baik...
Setiap kata2 aku pinta kemaafan
Sedangkan kau berkeras di pihak yg benar

Aku keliru...
Aku salah ke izinkan kau pergi begitu saje

Kawan kau tinggalkn sebab aku?
Aku dikatakan jaja cerita ttg kau?
Padahal semua org dok jaja cte sal kau dkt aku??

Aku da xnak amek tau..
Tapi kawan2 kau satu persatu nak buka cerita

Itu pun salah ak ke???

Aku bertahan selama ni
Aku bertahan dari ceritakan perkara sebenar
Aku tipu kawan2 ak dr mereka tahu hal sebenar

Walhal..mereka lagi tahu dari ak...
Sikit aku xbkak aib kau...tapi kau kata aku aibkn kau

Aib ke xaib ke..
Baiklah malu dgn Allah daripada malu dgn manusia

Ak sedar selama ni ak terlalu bebas bergaul
Kehadiran kau menyedarkan aku akan kebatasan sebuah pergaulan 

Lebih baik aku muhasabah dan sucikan diri dari dosa
Dari terus bercerita ttg kau..

Aku penat la. 
Aku kalah dgn tahap kesabaran aku sendiri

Yg menguatkan aku 
Adalah tahap positif diri aku sendiri

Aku akan kenangkan penderitaan insan lain
Daripada kisah hidup ak dan kau...
Banyak lagi insan yg teranaiya.. 

Aku bersyukur dengan dugaan ini. 
Insyallah